משפכי שיווק

לאף אחד לא אכפת שהמוצר שלכם מעולה

לא לכעוס.. 🙂 אנחנו נסביר

אין פה ספק בכלל, שמוצר או שרות מעולים תורמים לחברה וגורמים לאנשים לחזור ולקנות שוב.

רק שמזוית הראייה של הלקוחות שלכם זה לא תמיד נראה ככה.

תבינו, בעולם כל כך תחרותי כשכולם צועקים כל כך חזק, בעיני הלקוח הכל נראה כמעט אותו דבר. תחשבו על זה רגע, תזכרו באותם הפעמים שבדקתם על מוצרים או שרותים מסויימים וההצעות שקיבלתם היו נראות אותו דבר, כולם טוענים שהשירות שלהם הוא הכי איכותי, לכולם יש תוצאות, לכולם יש ממליצים ולכל אחד יש קלף בשרוול שמבדיל אותו מהמתחרים.  הרוב הגדול בטוחים שמה שהם מציעים הוא הטוב ביותר. אז מה יגרום ללקוח לבחור בנו? הו, שאלה טובה, טוב ששאלתם. בואו נסגור את הפינה הזאת בשתי מלים: "היכולת לשכנע" כן, בדיוק הדבר הזה שלא בא לכם להתעסק איתו הוא הגורם שהכי משפיע על הרווחים שלכם.

תזכרו, אנשים פשוט לא יצליחו לקבל החלטה אם לא נשכנע אותם,  אם לא נצליח לגעת באנשים בדרך הנכונה,  אם לא נצליח להיכנס לתוך העולם שלהם ומתוך המקום הזה להעביר אותם איזשהו תהליך, איזושהי חוויה שתפיל להם את האסימון שהשירות שלכם  זה הפתרון הנכון להם. הם פשוט לא יקנו. התהליך הזה של לגעת בלקוח מהזוית הנכונה ולגרום לו לתחושה שהוא עושה את הדבר הנכון כשהוא בוחר בנו זה מה שמבדיל בין עסק שמוכר המון, לבין עסק שמוכר מעט.  ולא, זה שפשוט תגידו לבן אדם שהשירות שלכם מעולה, ותביאו לו ממליצים זה לא מספיק, אנשים כבר לא מאמינים לכל דבר כמו פעם, וככל שהעולם הולך ונהיה יותר תחרותי אנשים מפתחים חסינות גדולה יותר לתהליכי שכנוע. הדרך לשכנע צריכה לקרות בצורה מאוד מדויקת. שכנוע זאת אומנות בפני עצמה. ללמוד לשכנע זה תהליך ארוך שדורש המון התנסות, ובשביל זה יש אותנו.

אנחנו מגיעים מעולמות השכנוע והNLP  ו"נלחמנו" בלא מעט חזיתות בשביל להגיע לתוצאות מרשימות. את תהליכי השכנוע האלה אנחנו מביאים לעולם השיווק. משפך שיווקי הוא למעשה הצורה הדיגיטלית של אותו תהליך שכנוע , כשבתהליך הזה אנחנו מחנכים את הלקוח על השירות\המוצר שלכם ומעבירים אותו מספר "תחנות" שבנויות בצורה כזאת שהלקוח לומד להכיר אתכם ואת המוצר שלכם ולומד להאמין לכם.  אז אם אהבתם את הגישה שלנו והבנתם לאיזו מורכבות שכנוע בדיגיטל יכול להגיע, דברו איתנו 🙂

קבל מאיתנו 30 דקות שיחת אסטרטגיה בשווי 1,000 שח ללא עלות

ל30 דק שיחה אסטרטגית בשווי 1,000 ש"ח